Вартість | Оплата замовлення при отриманні | |
Доставка до відділення Нової пошти по Україні | Відповідно до тарифів Нової Пошти | Готівкою у відділенні Нової Пошти |
Доставка по Україні Новою поштою (за вказаною адресою) | від 135 грн | Готівкою у відділенні Нової Пошти |
Доставка по Києву і Одесі (в межах міста) |
При замовленні від 2000 грн: безкоштовно При замовленні до 2000 грн: від 35 грн |
Готівкою водію служби доставки |
Доставка по Київській та Одеській обл. | 3 грн / км | Готівкою водію служби доставки |
Самовивіз зі складу
- Товар можна забрати вже через годину після оформлення замовлення;
- Заберіть замовлення в будь-який зручний час згідно з графіком роботи.
- Сплачуйте при отриманні товару на складі.
Самовивіз з відділення Нової Пошти
- Після надходження на відділення Нової Пошти ви отримаєте SMS-повідомлення;
- Забрати замовлення можна протягом 5 днів після повідомлення про доставку в відділення;
- Доставка товару до відділення Нової Пошти відбувається протягом 1-3х днів, в залежності від віддаленості вашого населеного пункту;
- Для отримання замовлення у відділенні Нової Пошти необхідно мати з собою паспорт громадянина України;
- Графік роботи відділень Нової Пошти ви можете дізнатися у оператора інтернет-магазину або на сайті Нової Пошти.
Доставка по Києву і Одесі
- При замовленні товару по Одесі і Києву вартістю понад 2000 грн, доставка здійснюється безкоштовно, вартість доставки товарів вартістю менше 2000 Грн. становить від 35 грн;
- підйом і занос товару не здійснюється;
- незалежно від способу оплати замовлення, оплата вартості доставки здійснюється готівкою по факту отримання товару;
- доставка здійснюється з понеділка по п'ятницю;
Способи оплати замовлення
Варіанти оплати | Самовивіз: | Доставка: |
Готівкою в гривнях | на касі складу, з якого здійснюється самовивіз | співробітнику служби доставки після отримання товару |
Безготівковим платежом | на основі реквізитів | на основі реквізитів |
Надані документи
- гарантійний талон;
- рахунок і накладна для організацій.
Передача замовлення
- перевірте комплектацію всього замовлення і кожного товару окремо, правильність заповнення супутніх документів;
- перевірте, чи немає на товарах механічних пошкоджень;
- в разі відсутності претензій до отриманого товару, ви оплачуєте співробітникові служби доставки вартість замовлення і отримуєте весь необхідний комплект документів;
- при авансовій оплаті замовлення (наприклад, за безготівковим розрахунком), покупець зобов'язаний пред'явити паспорт, а також (якщо покупцем виступає юридична особа) довіреність від організації-платника.
УВАГА!!!
Якщо непередбачені обставини заважають вам отримати замовлення, який ви оформили в інтернет-магазині, необхідно якомога раніше зв'язатися з оператором Служби доставки інтернет-магазину за телефонами: 38 (048) 740-57-50, або 38 (044) 206-10- 76 і домовитися про перенесення часу або місця доставки.
У разі відсутності Покупця в призначений час доставки, співробітники доставки чекають 15 хвилин.