Гарантія

На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", який набув чинності 13 січня 2006 року. Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст. 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" можлива тільки при дотриманні таких умов:

  • З дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки; товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався);
  • збережені товарний вигляд, споживчі якості товару;
  • є пломби, ярлики, упаковка, товарний чек, товарна накладна;

ВАЖЛИВО: Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 1991 р. N 216 це правило не поширюється на трубну продукцію.

Гарантійні зобов'язання

Гарантійні зобов'язання і всі положення, пов'язані з ними, включаючи терміни, встановлюються виробником або представником виробника на Україні. Гарантійні терміни по кожній окремій товарній позиції Ви можете уточнити у менеджера.

Гарантія починається з моменту продажу виробу. Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну при дотриманні умов гарантії, будуть усунені спеціалізованими сервісними центрами. Доставка виробів на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем своїми силами і за власний рахунок. Термін гарантійного ремонту встановлює сервісний центр.

Повернення і Обмін

Згідно з доповненням N3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N172 деякі категорії товарів належної якості не підлягають обміну або поверненню. Звертаємо увагу, що в цей список входить трубна продукція.

Повернення або обмін товару на аналогічний можливий відповідно до статті №9 Закону України "Про захист прав споживачів" і тільки при дотриманні наступних умов:

  • товар не підійшов за розміром, формою, кольором, габаритами або іншим характеристикам, за якими він не може бути використаний за призначенням;
  • товар має брак або механічно несправний з вини виробника або кур'єрської служби доставки;
  • при оформленні замовлення вам надали недостовірну інформацію про товар, який купувався;
  • з дня придбання товару пройшло не більше 14 днів;
  • збережений товарний вигляд в повній комплектації і споживчі якості товару;
  • відсутні ознаки стороннього втручання, тобто не порушені умови гарантійного обслуговування;
  • є в наявності відповідні пломби, ярлики і акуратно розкрита коробка;
  • присутній гарантійний талон, товарний чек або накладна, що підтверджує оплату товару.

Способи повернення / обміну товару

  • Через відділення Нової пошти або кур'єрську службу САТ
  • Через будь-який склад магазину PSK.ua (адреси складів)

Перед поверненням необхідно узгодити з менеджером контакт центру обраний спосіб повернення / обміну по телефону: +380973707815

Правила обміну / повернення товару

Перед здійсненням процедури обміну / повернення необхідно зв'язатися з менеджером контакт центру (+380973707815) і узгодити деталі щодо вибору методу повернення і адреси відправлення товару.

Якщо товар не підійшов за габаритами, кольором, характеристикам і т.д. оплату за доставку товару здійснює покупець товару.

Якщо товар має брак або несправний - оплату доставки здійснює інтернет-магазин Psk.ua.

Згідно з частиною 3 статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів": повернення коштів покупцю за товар здійснюється, виходячи з вартості товару на момент його придбання.

При поверненні товару на склад магазину Psk.ua грошові кошти повертаються в момент приймання товару.

При поверненні через кур'єрські служби Нова пошта або САТ кошти будуть повернуті протягом трьох робочих банківських днів (з моменту отримання товару магазином) на карту клієнта або готівкою протягом 14 робочих днів поштовим переказом Укрпоштою.

При поверненні товару юр.особою або ФОП-ом, представник компанії повинен надати лист від організації про повернення грошових коштів за безготівковим розрахунком. Повернення коштів за безготівковим розрахунком проводиться протягом трьох робочих банківських днів.