Готівкою при отриманні

  1. При купівлі товару з самовивозом з наших складів в м.Києві (Бортничі) або в м.Одеса.
  2. Оплата кур'єру служби доставки «Нова пошта», «САТ» або кур'єру від PSK.ua при отриманні товару за вказаною адресою.
  3. При отриманні товару у відділенні кур'єрської служби «Нова пошта».

Детальніше про умови доставки та оплати у відділенні або кур'єру "Нова пошта" ви можете ознайомитися на офіційному сайті Нової пошти.

Перед здійсненням оплати замовлення кур'єру або в відділенні "Нова пошта" обов'язково перевіряйте товар на його цілісність і наявність дефектів. При виявленні механічних пошкоджень товару (тріщин, сколів, вм'ятин і т. д.) або його повної непрацездатності, вам необхідно звернутися до співробітника складу або зателефонувати в інтернет-магазин 097-370-78-15 та повідомити про це оператору, який проконсультує вас і владнає ситуацію, що склалася.

Платіжною системою WayForPay

Платіжна система WayForPay дозволяє вам здійснювати безпечні перекази так само легко, як і за допомогою банківської карти.

Безготівковий платіж

Ціни на сайті і в рахунку вказані з урахуванням ПДВ в національній валюті в гривні.

Для оплати товарів за безготівковим розрахунком вам необхідно при оформленні замовлення вибрати тип оплати "Безготівковий платіж" і заповнити рекомендовані поля. Після узгодження з менеджером відділу безготівкового розрахунку або підтвердження в автоматичному режимі, а також підтвердження резерву вам на електронну пошту буде вислано рахунок-фактуру. Наданий вам рахунок дійсний 3 банківських дня, не рахуючи день виставлення рахунку. Якщо ви плануєте платити прострочений рахунок, то необхідно уточнити наявність товару і актуальність ціни.

Зверніть увагу, що юридичні особи можуть отримати товар за дорученням з паспортом (одержувачем може бути лише той співробітник, на кого виписана довіреність) або з круглою печаткою організації та паспортом.

В разі отримання товару ФОП потрібна довіреність, якщо його забирає співробітник ФОП, а не сам підприємець.

При оформленні замовлення юридичній і фізичній особі-підприємцю необхідно надати наступні документи:

  • свідоцтво про реєстрацію,
  • свідоцтво платника ПДВ (при наявності)
  • свідоцтво платника єдиного податку (за наявності).

Замовлення відвантажується тільки після зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця.

 

Якщо у Вас виникли додаткові питання по Оплаті товару, будь ласка, зв'яжіться з нашими менеджерами для уточнення деталей за телефонами: 097 370-78-15 або 048 737-57-50